Bugun...



Yusuf Furan: Karne Sevinci Yaşayan Tüm Öğrencilerimizi Kutluyorum - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

Anahtar Parti Ahmetli İlçe Başkanı Yusuf Furan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte karne alan öğrencileri tebrik etti. Furan, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin bir yıl boyunca emek verdiğini belirterek, tüm öğrencilere güzel, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diledi.

facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 18:50

Yusuf Furan: Karne Sevinci Yaşayan Tüm Öğrencilerimizi Kutluyorum - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

ÖĞRENCİLERİMİZİN EMEĞİ KIYMETLİDİR

Anahtar Parti Ahmetli İlçe Başkanı Yusuf Furan, 26 Haziran 2026 Cuma günü karnelerini alan öğrencilerin heyecanına ortak olduklarını ifade etti.

Furan, “2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Evlatlarımız bir yıl boyunca derslerine, hedeflerine ve hayallerine emek verdi. Bugün yaşadıkları karne sevinci, ailelerimiz ve öğretmenlerimiz için de büyük bir mutluluktur.” ifadelerini kullandı.

HER KARNE GELECEĞE ATILAN BİR ADIMDIR

Karne gününün öğrenciler açısından hem bir değerlendirme hem de yeni başlangıçlar için fırsat olduğunu belirten Furan, çocukların emeklerinin görülmesi ve desteklenmesi gerektiğini vurguladı.

Furan, “Karne, yalnızca notlardan oluşan bir belge değildir. Çocuklarımızın yıl boyunca gösterdiği sorumluluğun, öğrenme çabasının ve gelişim yolculuğunun bir parçasıdır. Her öğrencimizin gayreti değerlidir ve geleceğe atılan her adım bizler için umut vericidir.” şeklinde konuştu.

ÖĞRETMENLERİMİZE VE VELİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM

Yusuf Furan, eğitim sürecinde öğrencilerin yanında olan öğretmenlere ve ailelere teşekkür etti.

Furan, “Evlatlarımızın yetişmesi için fedakârca çalışan öğretmenlerimize, çocuklarının eğitim hayatına destek veren ailelerimize teşekkür ediyorum. Eğitimde başarı, öğrencilerimizin gayreti kadar öğretmenlerimizin emeği ve ailelerimizin desteğiyle de güçlenmektedir.” belirtti.

TÜM EVLATLARIMIZA İYİ TATİLLER DİLİYORUM

Furan, açıklamasının sonunda karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek, yaz döneminin dengeli şekilde değerlendirilmesini temenni etti.

Furan, “Tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum. Tatil sürecinde dinlenmelerini, kitap okumalarını, aileleriyle vakit geçirmelerini ve yeni döneme daha güçlü hazırlanmalarını temenni ediyorum. Evlatlarımızın yolu açık, başarıları daim olsun.” ifadelerini kullandı.




Kaynak: 22haber.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Seyhan Belediyesi'nin Çalışmalarını Nasıl Buluyorsunuz ?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI