Bugun...



Kerim Gürcan: Karne Alan Öğrencilerimizin Sevinci Hepimizin Sevincidir - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

Anahtar Parti Gazipaşa İlçe Başkanı Kerim Gürcan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan öğrencileri tebrik etti. Gürcan, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yıl boyunca gösterdiği gayretin ve öğrenme azminin kıymetli olduğunu belirterek, tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diledi.

facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 20:00

Kerim Gürcan: Karne Alan Öğrencilerimizin Sevinci Hepimizin Sevincidir - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

KARNE HEYECANINI PAYLAŞIYORUZ

Anahtar Parti Gazipaşa İlçe Başkanı Kerim Gürcan, 26 Haziran 2026 Cuma günü karnelerini alan öğrencilerin önemli bir eğitim dönemini tamamladığını ifade etti.

Gürcan, “2025-2026 eğitim öğretim yılını geride bırakarak karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Evlatlarımızın yıl boyunca ortaya koyduğu emek, sabır ve çalışma disiplini bizler için büyük bir gurur kaynağıdır.” ifadelerini kullandı.

HER ÖĞRENCİMİZİN EMEĞİ DEĞERLİDİR

Karne döneminin çocukların gelişimini destekleyecek bir bakış açısıyla değerlendirilmesi gerektiğini belirten Gürcan, öğrencilerin moral ve motivasyonla yeni döneme hazırlanmasının önemine dikkat çekti.

Gürcan, “Karne, öğrencilerimizin eğitim yolculuğunda bir dönemin değerlendirmesidir. Ancak hiçbir evladımızın değeri yalnızca notlarla ölçülemez. Önemli olan öğrenme isteğini korumak, eksikleri tamamlamak ve daha güçlü hedeflerle yola devam etmektir.” şeklinde konuştu.

ÖĞRETMENLERİMİZE VE AİLELERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM

Kerim Gürcan, öğrencilerin yetişmesinde öğretmenlerin ve ailelerin büyük katkısı bulunduğunu belirterek, eğitim sürecine emek veren herkese teşekkür etti.

Gürcan, “Çocuklarımızın bilgiyle, ahlakla ve sorumluluk bilinciyle yetişmesi için emek veren öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Evlatlarının eğitim hayatında yanlarında olan ailelerimizi de gönülden kutluyorum. Eğitim, geleceğimizi şekillendiren en önemli değerdir.” belirtti.

TÜM EVLATLARIMIZA GÜZEL BİR TATİL DİLİYORUM

Gürcan, açıklamasının sonunda karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller temennisinde bulundu.

Gürcan, “Tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve güzel bir yaz tatili diliyorum. Bu dönemi dinlenerek, okuyarak, aileleriyle vakit geçirerek ve kendilerini geliştirecek faaliyetlerle değerlendirmelerini temenni ediyorum. Evlatlarımızın yolu açık, başarıları daim olsun.” ifadelerini kullandı.




Kaynak: 22haber.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Seyhan Belediyesi'nin Çalışmalarını Nasıl Buluyorsunuz ?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI