|
Tweet |
“KARNE SADECE NOTLARI DEĞİL, EMEĞİ DE GÖSTERİR”
Karne sonuçlarının çocukların değerini belirlemediğini vurgulayan İsmail Hakkı Çevik, her öğrencinin farklı yeteneklere ve gelişim alanlarına sahip olduğunu söyledi.
“Bugün çocuklarımızın aldığı karneye yalnızca not olarak değil, bir yıl boyunca ortaya koydukları emek ve azmin göstergesi olarak bakmalıyız. Başarı, sadece yüksek not almak değil; vazgeçmeden çalışmak, öğrenmeye devam etmek ve hedeflerinden kopmamaktır.”
“AİLELERİMİZİN DESTEĞİ ÇOCUKLARIMIZIN EN BÜYÜK GÜCÜDÜR”
Çevik, ailelerin çocuklara yaklaşımının onların özgüvenini doğrudan etkilediğini belirterek, karne gününün eleştiri değil, moral ve motivasyon günü olması gerektiğini ifade etti.
“Çocuklarımızı başkalarıyla kıyaslamak yerine kendi gelişimlerini desteklemeliyiz. Sevgiyle büyüyen, kendine güvenen nesiller ülkemizin yarınlarını daha güçlü inşa edecektir.”
“YAZ TATİLİ KENDİNİ GELİŞTİRME FIRSATIDIR”
Yaz tatilinin yalnızca dinlenme dönemi olmadığını ifade eden İsmail Hakkı Çevik, öğrencilerin kitap okumaya, spor yapmaya, kültürel faaliyetlere katılmaya ve yeni beceriler kazanmaya zaman ayırmalarını tavsiye etti.
“Her yeni bilgi, her yeni tecrübe çocuklarımızın geleceğine yapılan önemli bir yatırımdır. Tatili verimli değerlendiren gençler hem kendilerine hem de ülkemize önemli katkılar sunacaktır.”
ÖĞRETMENLERE VE VELİLERE TEŞEKKÜR
Mesajının sonunda İsmail Hakkı Çevik, “Bir eğitim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyor, büyük fedakârlıkla görev yapan öğretmenlerimize ve çocuklarımızın her zaman yanında olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlık, huzur ve başarı dolu güzel bir yaz tatili diliyorum.” ifadelerini kullandı.