Bugun...



Başkan Recai Özalp: Bakanın Ardahan ziyareti halkın sorunlarına sırtını döndü - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

CHP Göle İlçe Başkanı Recai Özalp, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan’ın Ardahan ziyaretine ilişkin sert açıklamalarda bulundu. Özalp, gerçekleştirilen ziyaretin Ardahan’ın kronikleşen sorunlarına çözüm üretmekten uzak kaldığını belirterek, ziyaretin halk nezdinde herhangi bir karşılık bulmadığını ifade etti.

facebook-paylas
Tarih: 23-06-2026 15:50

Başkan Recai Özalp: Bakanın Ardahan ziyareti halkın sorunlarına sırtını döndü - GÜNDEM - İnternetin Ajansı


ARDAHAN’IN SORUNLARI GÖRMEZDEN GELİNDİ

Ardahan’ın yıllardır işsizlik, göç, ekonomik daralma ve esnafın yaşadığı ciddi sıkıntılarla mücadele ettiğini belirten Recai Özalp, Bakan Işıkhan’ın kentte geçirdiği kısa süre içerisinde bu sorunlara ilişkin somut hiçbir açıklama yapmadığını söyledi.

Özalp, “Ardahan’ın gençleri iş bulamadığı için memleketini terk ediyor. Esnafımız ayakta kalma mücadelesi veriyor. Çiftçimiz ve üreticimiz destek bekliyor. Ancak Sayın Bakan’ın ziyareti boyunca bu sorunların hiçbirine değinilmedi. Ardahan halkı yine yalnız bırakıldı” dedi.

STK’LAR VE HALKIN SESİ BAKANA ULAŞTIRILMADI

Ziyaret programında sivil toplum kuruluşlarının ve toplumun farklı kesimlerinin görüşlerini ifade etmesine fırsat verilmediğini savunan Özalp, AK Parti Ardahan İl Başkanlığı’nın süreci kapalı bir şekilde yürüttüğünü öne sürdü.

Özalp, “Ardahan’ın gerçek gündemini bilen sivil toplum kuruluşları, esnaf temsilcileri ve vatandaşlar Sayın Bakan ile buluşturulmadı. Kentin sorunlarını dile getirecek isimlerin görüşlerini aktarmasına imkan tanınmadı. Bu anlayış, halktan kopuk yönetim anlayışının açık göstergesidir” ifadelerini kullandı.

FOTOĞRAF ZİYARETLERİYLE SORUNLAR ÇÖZÜLMEZ

Ardahan’ın günübirlik programlarla değil, kalıcı yatırımlarla ayağa kalkabileceğini vurgulayan CHP Göle İlçe Başkanı Recai Özalp, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“Ardahan halkı artık göstermelik ziyaretler değil, çözüm istiyor. İşsizlikle mücadele edecek projeler, esnafı rahatlatacak destekler ve gençleri memleketinde tutacak yatırımlar bekliyor. Fotoğraf vermek için yapılan ziyaretlerin Ardahan’a hiçbir faydası yoktur. İktidar temsilcileri önce halkın sesini dinlemeli, sonra Ardahan’ın gerçek sorunlarına çözüm üretmelidir.”




Kaynak: 22haber.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ

Seyhan Belediyesi'nin Çalışmalarını Nasıl Buluyorsunuz ?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI